Çok Güzel Hareketler Bunlar Ekibinin Gözünden Obezite

4 Mar 2021
480 304 Baxış

Herkese merhaba... Bugün 4 Mart Dünya Obezite Günü! Biz de Çaba Derneği ile birlikte obeziteye dikkat çekmek için arkadaşlarım ve birbirinden önemli konuklarım ile kahkahalar eşliğinde bir program çektik. Umarım izlerken keyif alırsınız. Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın.

ÇGHB ekibi bilinmeyen geçmişini anlatıyor.

Tüm 90 Gün (Zayıflama, Diyet, Spor) videoları için: bit.ly/36IkCFt
Instagram'dan takip etmek isterseniz: instagram.com/eseryenenler
Twitter adresim: twitter.com/eseryenenler

Eser Yenenler AZlabel Kanalı'na abone olmak için tıklayın 👉🏻 azlabel.info...

Şərh
  • 4 Mart Dünya Obezite Günü Özel videoları için: bit.ly/2PB5DIv Instagram'dan takip etmek isterseniz: instagram.com/eseryenenler

    Eser YenenlerEser Yenenler3 ay əvvəl
    • M

      Gülsüm ÖzerGülsüm ÖzerAy əvvəl
    • M

      Gülsüm ÖzerGülsüm ÖzerAy əvvəl
    • Qqq

      Melek ÇalıdanMelek Çalıdan2 ay əvvəl
    • @Tuba Öztürk o nee ki ki anlamadım nedir ooo dalgamı geçyorsun sen benle hayırdır derdin ne senin kafan yerindemi

      Çağla 90Çağla 903 ay əvvəl
    • @Çağla 90 ki ki

      Tuba ÖztürkTuba Öztürk3 ay əvvəl
  • çok kırıcı bir video olmuş gerçekten üzüldüm

    Kim YaKim Ya2 gün əvvəl
  • Yani kimse yanlış anlamasın hacı ahmete baktıktan sonra eser safa ibo gözüme zayif geldi

    AbdullahAbdullah8 gün əvvəl
  • Hacıyla aynı boydayız🤣🤣

    cemre nur mescicemre nur mesci8 gün əvvəl
  • Hacı bu gidişle yakında ameliyat olmak zorunda kalacak hem boyun altından hem midesinden gidişat onu gösteriyor hacıyı frenleyin artık

    FUTBOLARENAFUTBOLARENA10 gün əvvəl
  • İboyu çok seviyom iyi bir insan ama ilk günden beri liseli esprileri falan kendisi gulmese çoğu zaman kimse qnlamicqk

    Poyraz AteşPoyraz Ateş13 gün əvvəl
  • bunu cips yerken izlemem :)

    NehirNehir15 gün əvvəl
  • Hacı adamdır be

    Semih GündoğduSemih Gündoğdu25 gün əvvəl
  • Safa ne giyinmiş öyle yaa

    best beautybest beauty29 gün əvvəl
  • İbrahime sinirlenmem normal mi

    SenaSenaAy əvvəl
  • Cenan sız ve arif siz olurmu yaaa

    Siyahpanter TRSiyahpanter TRAy əvvəl
  • Cemile geleceğin Ezgi Molası. Kıl dönmesini anlatması da mütevazılığını gösteriyor. Yoksa kim böyle tatsız bi anıdan bahseder ki.

    Joseph ProudhonJoseph ProudhonAy əvvəl
  • Videodan aşırı rahatsız oldum hacı Ahmet'e neden bu kadar yüklenildi Saçma!

    Nur IlgınNur IlgınAy əvvəl
  • Ye ye kavurmaları 4 5 ekmek bıde guru yap asoıdgnas saka gıbı ya

    SesciklerSesciklerAy əvvəl
  • 02:48 *dolgun birey

    Merina McNoirMerina McNoirAy əvvəl
  • Kilolulara Bayıliyom😁👍

    Burhan EfendizadeBurhan EfendizadeAy əvvəl
  • Safa eskiden bu proğrmda eleman olarak çalışıyordu şimdi konuk olarak gelmiş vay be

    Özlem CanÖzlem CanAy əvvəl
  • Bu cok guzel hareketleri cok severim

    Mika МулкубатоваMika МулкубатоваAy əvvəl
  • E bunlar normal hayatta komikmiş skeçlerde mimiğim oynamıyor burda güldüm çok mu kasıyorlar çghb de acaba

    Hatice AydınHatice AydınAy əvvəl
  • Eser yenenler show yenidenmi başladı

    Mıstık BABAMıstık BABAAy əvvəl
  • Bende kilo verdim ve bende de istemeden benden kilolu insanlara laf etme olayi oldu😅

    Semih DilekSemih DilekAy əvvəl
  • Ibo itici

    2021kpss2021kpssAy əvvəl
  • Allahtan sarılmadılar en basta he dipdibe oturttu hepsini

    Nazlı CanNazlı CanAy əvvəl
  • Atakan'da hep araya girmeye çalışıyor

    Mert KaradağMert KaradağAy əvvəl
  • Cok eglenceliydi devami gelmeli

    futbol trollfutbol trollAy əvvəl
  • hacı ahmet te şambırel yutup üstüne soda içmiş

    ali obuzali obuzAy əvvəl
  • ben 14 yaşında 125 kilo falanım

    efe öztürkefe öztürkAy əvvəl
  • EYS devam ediyor mu hâlâ 🤔

    Zerda DurlanıkZerda DurlanıkAy əvvəl
  • Atakan zamınında obez miymiş ne diosun o.o

    toplama bilgisayar 🇵🇸🇹🇷🇦🇿toplama bilgisayar 🇵🇸🇹🇷🇦🇿Ay əvvəl
  • Sefa çok kilolu değil kiii

    Sümeyye ErginSümeyye ErginAy əvvəl
  • 7:38. Hacı ahmet :ben boya atamadım😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Kemal ArdıçKemal ArdıçAy əvvəl
  • Eser; kilo vermenin anahtarini söyleyeyim sana. Eger biraz ciddiysen kilo verme konusunda, sorunsuz halledersin: HEDONİZM.(bana önce kilo verdirdi sonra da sigarayi biraktirdi). Ne alâka falan diye sormazsin artik herhalde. N‘apcagini biliyorsun... Tsk etmek istersen sonrasinda, ben buralardayim :)

    Antin KuntinAntin KuntinAy əvvəl
  • 08:10'da adamın boyunun 1.58 olduğunu herkesin önünde söylemesi bence rencide ediciydi. Kameralar kapalıyken sana bile kısık sesle söyleme gereği duymuş, neden iznini almadan pat diye yayında anlatıyorsun ki?

    çalışkan kızçalışkan kızAy əvvəl
    • Helal duyara devam

      Netflix AmazonNetflix Amazon9 gün əvvəl
    • @Netflix Amazon algı meselesi kiminin insanlık dediğine kimi duyar kasmak der. Aptalca bir şaka bazı insanlarda yıllarca üstünden atamadığı bir özgüven sorunu olabilir.

      çalışkan kızçalışkan kız9 gün əvvəl
    • Bundanda duyar yapmazsın be

      Netflix AmazonNetflix Amazon9 gün əvvəl
    • Aynen ya çok gereksizdi herkesin içinde söylemesi

      Arin AcarArin Acar27 gün əvvəl
  • Hacı kadınıda sıkıştırmış orda

    minik herifminik herifAy əvvəl
  • Hacı abiyle aramda 8cm var jxurjdbc

    elifyagmur temircielifyagmur temirciAy əvvəl
  • Ayşegül de olsaydı keşke

    Zehra DemirelZehra DemirelAy əvvəl
  • Eser survivor a katıl

    BeşiktaşlıBeşiktaşlıAy əvvəl
  • Hacı Ahmet 45 kilo verdim dedi. Ben 45 kiloyum 🤭 adam beni doğurmuş🤭🤭🤭🤭

    imren torunimren torunAy əvvəl
    • @imren torun love me choose me

      alizeh mariaalizeh mariaAy əvvəl
    • @imren torun pick me

      Ceren SuCeren SuAy əvvəl
    • @Ceren Su ya böyle olmasın işte 😆 ben de kilo almak istiyorum bana da verin kilo🤪🤭

      imren torunimren torunAy əvvəl
    • tamam en zayıf sensin

      Ceren SuCeren SuAy əvvəl
    • Demek benden daha zayıflarda var

      FLEX CFLEX CAy əvvəl
  • Mesafe 15 cm ;)

    behnur yılmazbehnur yılmazAy əvvəl
  • Ne gitmişsiniz be hacının üstüne. Bu işlerin şakası olmaz

    ben kimimben kimimAy əvvəl
  • Abi profil resmin kötü bence konuyla alakasız ama

    Ömer Faruk TuranÖmer Faruk TuranAy əvvəl
  • İzlerken çok eğlendim 😂😂

    Seval ŞimşekSeval ŞimşekAy əvvəl
  • mavi kıyafetli kadın ölcek resmen

    Ömür DemirbaşÖmür DemirbaşAy əvvəl
  • Ibo o kadar bos ve cok konusuyosun ki agzinin ortasina kürekle vurasim geliyo az sus be birader

    Emre NasEmre NasAy əvvəl
  • Cemile... ohasın yani kızım. Ohasın😍

    ben benim benben benim benAy əvvəl
  • Ok

    Abbas YerimdarAbbas Yerimdar2 ay əvvəl
  • Atakanin tepkisi çok normal Hacı ya karşı düşünsenize gün boyu çalışmışsınız acıkmıssınız ama sizin hakkınızı başkası yemiş hemde bı tane de değil 4-5 tane

    Ayşe ÇakırAyşe Çakır2 ay əvvəl
  • Çok güzel video olmuş eğlenerek izledim

    Mahri WeliyewaMahri Weliyewa2 ay əvvəl
  • Atakan normalde çok sempatik gelir bana ama bilmiyorum nedense bu sefer bı itici geldi yani oysa ki adam o kadar itici bi şey de söylemiyor ...

    Hissettiğim GibiHissettiğim Gibi2 ay əvvəl
  • Özgür Deniz cellat ÖDCFC cellat36 yı al nolurrr

    Nisanur ÇimenNisanur Çimen2 ay əvvəl
    • Yazık kafana

      s as aAy əvvəl
    • 🤢🤢

      Ahmet Talha KAYAAhmet Talha KAYAAy əvvəl
    • @Furkan Özadam Tiktoker

      Nisanur ÇimenNisanur ÇimenAy əvvəl
    • O kim ?

      Furkan ÖzadamFurkan Özadam2 ay əvvəl
  • Cellat ÖDCFC cellat36 yı al nolurrr

    Nisanur ÇimenNisanur Çimen2 ay əvvəl
  • 12 yaşında olan bne

    SSlemo56SSlemo562 ay əvvəl
  • Deyim ve atasözleri kalıplaşmıştır ya hani bazı insanlarda da göbek kalıplaşmış oluyor yani siz zayıflamamalısınız

    Kübra İnceKübra İnce2 ay əvvəl
  • Öyle bir kilo geçmişim var ki ilkokul 3te 80kiloya kadar çıktım ki kemiklerim sayılacak kadar zayıftım lisede bir 10 kilo verdim sonra üniversite bitimi işsizlikten 80leri geçtim dyt. desteği ile 60 a kadar düştüm karantinada tek başıma 50 ye kadar düştüm sonraaa işe başladım sinirden 64lere çıktım spora başladım sanırım şuan 56/54 kiloyumm ömrüm kendimle savaşmakla diyetlerle geçti 💪🏻🤜🏻🤛🏻 hep kazanan benim amaaa🎉

    İnci Müge Hazneciİnci Müge Hazneci2 ay əvvəl
    • Benimde hayatim seninki gibi ama suan 80 lerdeyim nasil verdin

      sjsjsjsjsjsjAy əvvəl
  • Yani az yemeniz yeterli😂

    Vefiye ÖzalpVefiye Özalp2 ay əvvəl
  • Eser abi ülkeyi yedin bitirdin be 😅

    Adem KaplanAdem Kaplan2 ay əvvəl
  • Offf iyi güldüm eserrr

    Dilşad ŞahinDilşad Şahin2 ay əvvəl
  • 6.56 eser abi bize gelsene margarin kalmamış 😂😂😂😂 Espiri olsun diye dedim abi

    KRAL_TAKIM 0KRAL_TAKIM 02 ay əvvəl
  • Amaaaannnnnn, devam abi...

    Ser BAYAZSer BAYAZ2 ay əvvəl
  • Çokta komik değil aslında

    Sherlock HolmesSherlock Holmes3 ay əvvəl
  • 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    nzlcllnzlcll3 ay əvvəl
  • 😄😄😄

    nzlcllnzlcll3 ay əvvəl
  • SAFA'YLA AYNI KİLODAYMİŞİM VAY BEE😂😂. BAKALIM KİM ONCE ZAYİFLAYACAK. O ZAMAN BURAYA YAZACAĞIM.🙂🙂🙂

    Yunus İbrahim ÖzdemirYunus İbrahim Özdemir3 ay əvvəl
  • ‘Bu kadar lezzetli olan şey neydi’ nedir abi gjsjfkdvkd

    Merev PageturnerMerev Pageturner3 ay əvvəl
  • Sosyal mesafe nerdee

    Adnan KartalAdnan Kartal3 ay əvvəl
  • Hacı çok tatlı yaa

    wmwm3 ay əvvəl
  • Mars yok abi, esnaf üniversitesi ve diğer skeçlerimizi kaçırmayın, güle güle :)

    Ne KomikNe Komik3 ay əvvəl
  • Hacı Ahmet'in zayıflamış ve kaslı halini düşünsenize...ben düşünemiyorum adsggshaha

    Emrah ErdoğanEmrah Erdoğan3 ay əvvəl
  • Bence kilo verme olayında çabuk pes ettiniz, nasıl beslendiniz bilmiyorum ama tahminimce çok yasaklı, porsiyon kontrolsüz ve büyük ihtimalle diyet yemeklerle ki bu şekilde daha çok yeme atakları yaşanır. Yasaklar daha çok istenir ve doyma hissi geliştirilmez. Sağlıklı lezzetli fit tariflerle çay yanında tatiliniz da olurdu , yine 1 yk zeytinyağ ile pişen lezzetli yemeklerle de doyadabilirdiniz. Ben bu şekilde 10 kg verdim.

    huhu Hanimhuhu Hanim3 ay əvvəl
  • Hepsi kendiyle barışık ne güzel :)ama biz zaten senin yüreğini seviyoruz Eser abiiiiiiiiii

    Ayse ArslanAyse Arslan3 ay əvvəl
  • Eser abide kilo vermis. Ibrahim abi daha fazla vermis

    Praym MapsPraym Maps3 ay əvvəl
  • Abi sen ne zaman bu programı yapmaya başladın ben senin kilo espirilerine gülmeye başladım. Sonuç olarak 50 kilodan 80 kilo oldum. Artık kilo espirileri yapmayın sonra başıma geliyor. 1 yıldır kilo vermeye çalışıyorum 😔😔

    Modumuza GöreModumuza Göre3 ay əvvəl
    • eser abi 8 ay önce diyete başladı adam. hala. aynı

      hkse.ehkse.eAy əvvəl
  • Bir kilolu olarak Ben dedim eser zayıflayamaz 🤣

    Servet ÖgünçServet Ögünç3 ay əvvəl
  • Kiloyu bırakın aga çgh yapın programı verin artık yeter da İbo gelsin

    Dizi kolikDizi kolik3 ay əvvəl
  • Atakan gözümden düştü. Videonun sonundaki olayi gözünüzde canlandırın, yazık.

    Enescan kayaEnescan kaya3 ay əvvəl
  • 5:25 Zayıflatınca kilolu olduğumuz zaman bizle dalga geçen kişilerden intikam almak istiyoruz ama onlar hep zayıf olduğu için sinirimizi diğer kilolu bireylerden çıkarıyoruz.

    Muhammed SagutMuhammed Sagut3 ay əvvəl
  • Safa olduğumu öğrendim az önce WŞCDWSÇWQDÇWŞQÇ

    Sevgi NurSevgi Nur3 ay əvvəl
    • Benim de adım Sevgi Nur ismi görünce noluyoruz oldum bir an dşmdd

      MAÇA KIZIMAÇA KIZI3 ay əvvəl
  • Eser profil foton daha kilolu duruyor daha zayıflamışsın değiş istersen reis 😄

    KORKMAZKORKMAZ3 ay əvvəl
  • 5 tane tost yerken izledim....

    Meleknur AkdemirMeleknur Akdemir3 ay əvvəl
  • Kuyruk yağı var isteyennn özele sadece ünlü kilolu bireylere 😝

    Falçata EmirFalçata Emir3 ay əvvəl
  • bunun full hali nerde oynuyor

    Mert KizirMert Kizir3 ay əvvəl
  • Didem de gelebilirmiş bu yayına aslında. O da baya kilo verdi.

    Hüsna KöşgerHüsna Köşger3 ay əvvəl
  • Eser chg de kiloluydu. Bir ara verdi. Evlendiginden beri yine aldi. Hanim iyi bakiyor 👍🏻

    Zeytin GözlümZeytin Gözlüm3 ay əvvəl
    • O mutluluk hormonundan. Stresten uzak olunca. Sevdiğinin yanında olması çok güzel bişey:) bende evlendim kilo aldım İnsanlar mutlu olunca. Evinde. Kilo almak kaçınılmaz

      Kemal ArdıçKemal ArdıçAy əvvəl
  • Nereniz kilolu yapmayın be alt tarafı xxxxl giyorsunuz bizde xxxxler eksik okadar abartmayın

    Fatih UyumsuzFatih Uyumsuz3 ay əvvəl
  • Eser abi bir kerede halktan birini caır yani beni dünyada bir ilk olur

    dogukan ozkandogukan ozkan3 ay əvvəl
  • Benim kızım "şişmak" diyor😁😁

    ÖzlemÖzlem3 ay əvvəl
  • Eski tadi yokya☹️

    Sevil KisaSevil Kisa3 ay əvvəl
  • kıl dönmeso ameliyyatı ne ya

    Gulka GGulka G3 ay əvvəl
  • @Berfu Yenenler

    Teknoloji HARİKASITeknoloji HARİKASI3 ay əvvəl
  • 8:48 İbo espiri yapmaya çalışıyor kimse gülmüyor hfhdsbhs

    turkuazturkuaz3 ay əvvəl
    • Ben sınıfta espiri yapmaya çalışınca ben ve bizim sınıftakiler :

      BU HESAP KAPATILDIBU HESAP KAPATILDIAy əvvəl
    • @Birgül bide kimse gülmeyince susuyor sksksks

      FLEX CFLEX CAy əvvəl
    • Komikti ama 😂 ben güldüm yani

      BirgülBirgülAy əvvəl
  • Eser kardesim diyet videosuna kilolu kardeslerimle hep birlikte baslayalim dedin gaza geldim senle basladim sem biraktin ben birakamiyom 50 kiloya dustum amk

    Mertcan AKARMertcan AKAR3 ay əvvəl
  • Eser kardeşim çok kilolusun ama yapacak bir şey yok bu olağan bir durum

    Muhammed OnalMuhammed Onal3 ay əvvəl
  • Obezler Burdamı ????

    ÖMURHAN MUSTAFA BOZKURTÖMURHAN MUSTAFA BOZKURT3 ay əvvəl
    • @ÖMURHAN MUSTAFA BOZKURT nasil yaptin

      cap cup13cap cup133 ay əvvəl
    • @cap cup13 kardeşim 1 ayda 8 kilo verdim ameliyat şart degil

      ÖMURHAN MUSTAFA BOZKURTÖMURHAN MUSTAFA BOZKURT3 ay əvvəl
    • @ÖMURHAN MUSTAFA BOZKURT miğde ameliyati olmak istiom ama para yok😂

      cap cup13cap cup133 ay əvvəl
    • @cap cup13 kardeşim dikkat et çok zor

      ÖMURHAN MUSTAFA BOZKURTÖMURHAN MUSTAFA BOZKURT3 ay əvvəl
    • Obez olma yolundayim 🥺

      cap cup13cap cup133 ay əvvəl
  • Bu tam benim program olmuş ✌🏻

    KEZBAN KURTKEZBAN KURT3 ay əvvəl
  • Herhalde benim tarih yanlış eser yeni video 😱😱😱😱

    AyazAyaz3 ay əvvəl
  • ‘Ay küçülürken sen de küçülürsün” Dolunay yeme bayramı o zaman

    Figen KuruFigen Kuru3 ay əvvəl
  • Ne garip ki; kimisi kilo vermek için uğraşır, kimileri de kilo almak için. Yalnız kilo almak vermekten daha zor

    Muhammed AltunMuhammed Altun3 ay əvvəl
  • Haji ahmedı bi ben mi sevmiyorum ya?

    Ayda NghvAyda Nghv3 ay əvvəl
  • Eys yeniden mi başladı hangi gün?

    الليلالليل3 ay əvvəl
  • En iyi tabir '' var ki yiyen birey '' densin

    samed ucarsamed ucar3 ay əvvəl
AZlabel