Kaç Kilo Doğdum, Küçükken En Çok Ne Yiyordum? - 90 Gün (Zayıflama, Diyet, Spor) #5

10 Avq 2020
369 198 Baxış

5. Haftaya hoş geldiniz. Bu dönem birbirimize eşlik ettiğimiz eğlenceli bir yolculuğa dönüşmeye başladı. "Anneme neden şişmanım? diye sordum. Annem ile küçüklüğümü, neler yediğimi ve neden kilo aldığımı konuştuğumuz çok keyifli bir sohbet oldu. Abone olmayı ve benimle kilo vermeyi unutmayın. :)

90 Gün (Zayıflama, Diyet, Spor) videoları için: bit.ly/3meAzda
Instagram'dan takip etmek isterseniz: instagram.com/eseryenenler
Twitter adresim: twitter.com/eseryenenler

Eser Yenenler AZlabel Kanalı'na abone olmak için tıklayın 👉🏻 azlabel.info...

Şərh
  • Tüm 90 Gün (Zayıflama, Diyet, Spor) videoları için: bit.ly/3aYDbXB Instagram'dan beni takip etmek için: instagram.com/eseryenenler

    Eser YenenlerEser Yenenler10 ay əvvəl
    • Eser oglum annen benim icimdekini anlatmis cunku benimde iki kizimda kilolu cok uzuluyorum sozumude dinlemiyorlar seni anlatiyorum Allah yardimciniz olsun butun kilolu cocuklarimiza sanada dua ediyorum

      Asya TaskiranAsya Taskiran7 ay əvvəl
    • Eşler birbirini ne kadar çok severse bebek okadar gürbüz ve güzel doğuyor.

      kaan özskaan özs9 ay əvvəl
    • Benim merak ettiğim eser abinin dudağının nereden geldiği, annesi hanımefendinin de ince... şaka bi yana anneniz çok tatlı bir hanımefendi. Ben de sınavdan stresle kilo aldım. Şu an hırs yaptım ben de başlıyorummm 🎉🎉🎊

      zeynep feyzazeynep feyza10 ay əvvəl
  • Eserin zayıflamasında evin merdivenlerinin de katkısının olduğunu söylerim ama kanıtlayamam 😅

    fatma delifatma deliGün əvvəl
  • Ya hayır ne şişmanı senin kemiklerin iri

    CerenCeren3 ay əvvəl
  • Harikasınız bende başladım diyete

    Poyraz KosarPoyraz Kosar4 ay əvvəl
  • Eser bey Azərbaycandan Selamlar guzel annenizi kalbinden opuruyorum ne kadar bilgili saygili biri Allah uzun omurler versin

    Solmaz ƏliyevaSolmaz Əliyeva4 ay əvvəl
  • Eser zayiflayinca dizleri güçleniyor

    Sartkaya ZeynepSartkaya Zeynep5 ay əvvəl
  • Ya Eser cok tatlı Mutlulugu gözlerinden okunuyor

    Sartkaya ZeynepSartkaya Zeynep5 ay əvvəl
  • Anne çok tatlı

    HobilinkaHobilinka6 ay əvvəl
  • Keşke senin baban yerine benim babam ölseydi be eser

    Online OfficialOnline Official6 ay əvvəl
  • sürekli evde, ailemle, gitmem gereken bir iş olmadan, fifa oynayarak internette takılarak falan geçsin zamanım gerekirse 140 dan 80 e düşerim hiç problem yok

    Hüseyin ÖzenHüseyin Özen6 ay əvvəl
  • Nasil bi diksiyon o hanimefendi ya 👏👏👏👏

    Yasin ALTUNYasin ALTUN7 ay əvvəl
  • Yaaaa eridim resmen ne kadar kibar nazik bir kadinmis anneniz 😊😊

    rukiye özlem karakoçrukiye özlem karakoç7 ay əvvəl
  • Vallahiii annesiiii gelinin izlesin bu videoyu çünkü eserin kiloları hep onun dilinde sürekli. Bu kızla evlenmeden önce eser kilolarınla anılmıyor Du yaptıklarınla anılıyordu

    Baba OğulBaba Oğul8 ay əvvəl
  • Cok tatli annen var Allah uzun omurler versin

    Миша СергееваМиша Сергеева8 ay əvvəl
  • 21:33 dogru dedin zayiflar zannediyor ki herkes yiyerek şişmanliyor ben mesela ilaç ile şişmanladim ömür boyu içmem gereken ilacim var ve asla terk edenezsin ve bu ilaç beni 6 yilda 123 kilo yapdi en son doktora artik içmicem bende zayif olmak istiyorum bu ilaç yüzünden bir gün gönlümce yesem baba 1 kilo olarak geri dönüyor dedim doktor tabi birakma dedi ama dinleyen kim 7 ay birakdim ve 16 kilo sporduz zayıfladım ve spor yapip 105e düştüm 1 haftada ama ilaci birakmam bana büyük sıkıntılara gebe olarak geldigi için ben ilaçi 4 doz arttirmsk zorunda kaldim sonuç olarak eskisi gibi 1 doza inene kadar 117 oldum şimdi duzu düşürdüm çok şükür ama hala kilo vermem çok zor benim yaltigim sporlari yapan kişi haftada en az 2 kilo rahat verir ama ben ayda zor 2 kilo veriyorum ama bunu bilmeyen çok rahat yargiliyor sonuç olarak sadece gururunu kirmakla kalmayip bir süre sonra aynaya bakdiginda gördügün şekilden nefret ediyorsun hepside şişmanlamayan zayiflar yüzünden gerçi artik aynalarada küstüm ama neyse vardir bundada bir hayır

    Nur NurullayevaNur Nurullayeva8 ay əvvəl
  • Annen çok tatlı💐

    Ozlem YassiOzlem Yassi8 ay əvvəl
  • 19:20 'nin mükemmelliği. Eser çok iyisin.

    BeynaBeyna8 ay əvvəl
  • Afferin sana abiii bana inanılmaz motive oldun.böyle kalpden motive eden kimseyi görmemişdim.

    Meleyke MahmudovaMeleyke Mahmudova8 ay əvvəl
  • AZlabel çöplüğünde parıldayan bir video olmuş

    Hanife ÇelikHanife Çelik9 ay əvvəl
  • Keşke benim de kocam olsa ben de kocam desem hep ajsjdjxjxjxjc

    luliz lulizluliz luliz9 ay əvvəl
  • Anne ben neden Şişmanım?? 😅😅😅😅😅bu Nası bi soru ya koptum

    N.N.9 ay əvvəl
  • Ne kadar samimi bir ailesiniz eşiniz Berfu Hanım, anneniz, siz.. Hiç kaçırmamamın tek sebebi bu. Samimiyetiniz, mizahınız beni bitiriyor 😂😂❤️

    Fatma EkemenFatma Ekemen9 ay əvvəl
  • 12 kilo vermiş biri olarak sağlıklı diyet öğün ve atıştırmalıklar paylaştığım kanalıma bakabilirsiniz 🤗🙏

    Gamze DöğücüGamze Döğücü9 ay əvvəl
  • Eseretin Bedeli👌

    Mela AyniaMela Aynia9 ay əvvəl
  • Eser seni çok seviyorum keşke seni bir gün görebilsem

    Devrim Ege KaçmazDevrim Ege Kaçmaz9 ay əvvəl
  • Diyete devam! Sizi izleyince gaza geldim. Yarın başlayacağım diyete. Bugün cheat day😅😅 Şimdi 57 kiloyum, bakalım haftaya pazar kaç olacağım. Beğenin de unutmayayım. Birlikte zayıflayalım😇😇

    hale soymazhale soymaz9 ay əvvəl
  • Sakın vazgeçme eser abi inanıyorumki sonucu çooook güzel olacak 💜

    Aleyna şahinAleyna şahin9 ay əvvəl
  • Eseretin bedeli her cuma eser TV de

    Elif KüçükdemirciElif Küçükdemirci9 ay əvvəl
  • Aşırı zevkli gerçekten güzel

    -MessiLionel- --MessiLionel- -9 ay əvvəl
  • bence koşmayınız tempolu yürüyün kilolar gidince koşabilirsiniz diyet doktorum öyle demişti kalbi çok zoramayın

    Neslihan ŞirinNeslihan Şirin9 ay əvvəl
  • Anneniz çok tatlı konuşuyor, Maşallah🤗

    Alizade RqyyAlizade Rqyy9 ay əvvəl
  • Her şeyi çok güzel anlatmışsınız. Anneniz de siz de çok olgun insanlarmışsınız yaşanan zorluklar insanı olgunlaştırıyor gerçekten.

    Demet SGDemet SG9 ay əvvəl
  • bizim kuşağın 900lü hatlarla telefon fatura faciası tecrübeleri gagdghaakskdhsjfla

    miray temurmiray temur10 ay əvvəl
  • Ben bu kadar tatlı bir anne görmedim yaaa ellerinden öpüyorum Eser abi yanındayız sen kilo verince herkes seni parmakla gösterecek ♥️♥️

    Hasret KılınçHasret Kılınç10 ay əvvəl
  • Resmen insanlar kilolu ve zayıf olarak ayrıldı bu kanalda abi 😂😂

    Ayşenur KAYNARAyşenur KAYNAR10 ay əvvəl
  • Kaçamak günü 👍👍👍👍

    Ayşenur KAYNARAyşenur KAYNAR10 ay əvvəl
  • "Yorum yaparken her annenin göz yaşı diye düşünün" Ne kadar naif bir şekilde söylemiş

    AybükeAybüke10 ay əvvəl
  • eserin her sorusuna annesinin eserin dogumundan itibaren cevap vermesi

    Nurullah ArmutcuNurullah Armutcu10 ay əvvəl
  • Eser abi vallahi diyetten döndüğün konuya çok güldüm ya ,,açım” ne lan 🤣🤣❤️

    Eda AliosmanEda Aliosman10 ay əvvəl
  • Squat olayına o kadar güldüm ki 😂 Ofiste neye güldüğümü merak edenler de izledi videoyu 😂 Harikasınız 🧿

    SEMA GÜLDALISEMA GÜLDALI10 ay əvvəl
  • 21:56 ayy gerçekten ya kilo veren herkes diyetisyen ya da spor hocası kesiliyor tam boğmalıklar

    The RainbowThe Rainbow10 ay əvvəl
  • no one: eser abinin tatlış annesi: kesinlikle

    The RainbowThe Rainbow10 ay əvvəl
  • Annen musluman. Mi? ☠️☠️

    Google GoogleGoogle Google10 ay əvvəl
  • Çok samimiii video bayıldımmmmm annen çok tatlı maşallahh 😍 koşuyorum şişmanlar sbsjsjsjs açım shhs

    HannnHannn10 ay əvvəl
  • Çok güzel bi konuşma tarzı var yaa çok tatlı bi kadın

    Ceviz KabuğuCeviz Kabuğu10 ay əvvəl
  • 😂😂😂 Eser ya cansın inan kosarkenki mutluluğuna hasta oldum. Ben geçen oturmadan bagcigini baglayamama durumunu fark ettim. İnan bana hep kiloluydum ama kilo arttıkça yaşam kalitesi düşüyor ya ben uzun zamandır siyah kot pantolon giyemedim diyete girmek için arkadaşımla iddiaya girdim maksatim biraz sağlıklı bir kilolu olmak istedim (135 kiloyum) Annenin tatliligina ve naifligine 100 puan 1000 puan 10000 puan. Allah kendisine sağlıklı uzun ve sevdikleriyle güzel gün versin 🤗

    ipekipek10 ay əvvəl
  • Keşke eser sussa annesi hep anlatsa

    Sevgi BayrakSevgi Bayrak10 ay əvvəl
  • Kendine hakim olma günü

    Zeynep BarolZeynep Barol10 ay əvvəl
  • Anneni💖 dinlerken limonlu su içmeye başladım 😅😅

    Havva Mutlu KaraHavva Mutlu Kara10 ay əvvəl
  • eser yenenler sakın bırakma vazgeçme zaten normal kilona geldiğin zaman sporu bırakamayacağından çok eminim spor bir bağımlılık haline geliyor zayıflayınca bile devam ediceğin bir şey haline geliyor😄

    Dilan Kardelen CenkDilan Kardelen Cenk10 ay əvvəl
  • O açım hikayesi Ajajalskaslskslkdsldkskd

    Eflatun LnEflatun Ln10 ay əvvəl
  • Annenin Berfu için söyledikleri ne hoş 🧡

    İrem Bayraktaroğluİrem Bayraktaroğlu10 ay əvvəl
  • Annen de ne tatlı kadınnn

    Meryem YılmazMeryem Yılmaz10 ay əvvəl
  • Anlattığın hikayeye koptum ya herşeyden bağımsız açım demen 10/10 hareket git acını sonra yaşa önce beni doyur var o kelimenin ardında fjfjcjcjcj

    Meryem YılmazMeryem Yılmaz10 ay əvvəl
  • O eski halinden ESER yok şimdi diyeceğimiz zamanlar loading...

    Meryem YılmazMeryem Yılmaz10 ay əvvəl
  • Enerjin bile değişti be eseryo böyle dewamm kim tutar seni yürü be koçum ( anlık gaza geldim sorry )

    Meryem YılmazMeryem Yılmaz10 ay əvvəl
  • Eser abi yakışıklı olmuuş berfu abla dikkat et hee 😂💕

    Deniz ArvenDeniz Arven10 ay əvvəl
  • Annenin tam bir hanimefendi olmasi👍

    Pratik mutfağımPratik mutfağım10 ay əvvəl
  • Ne kadar güzel konuşuyor ya allah uzun ömür versin 🙏🏻🥰

    Ayşegül gürlerAyşegül gürler10 ay əvvəl
  • Seksenlerden çıkıp gelmiş gibi mükemmel bir kadın

    öznur inanöznur inan10 ay əvvəl
  • "O gün bu gün buda " günü olsun

    Tom RiddleTom Riddle10 ay əvvəl
  • Şişmanların lideri :D

    RaikageRaikage10 ay əvvəl
  • Gelini hakkında ne kadar güzel konuştu hayran kaldım Berfu çok şanslı

    Simge CeylanSimge Ceylan10 ay əvvəl
  • Teyzemizin diksiyonu ve sesi çok güzel ve sarıyor sabaha kadar dinleyebilirim :)

    rakip üzenrakip üzen10 ay əvvəl
  • Dehşet bir anne. İşte budur

    Arman GürkanArman Gürkan10 ay əvvəl
  • Allah aşkına tam gaza geliyorum derken videonun ortasında pizza reklamı çıkıyor. Gel de zayıfla hadi.

    DAMLA KOYUNCUDAMLA KOYUNCU10 ay əvvəl
  • Şişman olmak ne zormuş koşmak onlar için bir başarıymış... Herkese kolay gelsin 😂

    Dreams💭Dreams💭10 ay əvvəl
  • Eser çok saf çok temiz çok iyi niyetli samimi bir insansın ve çok güzel bir anne yetiştirmiş seni 😍 annenle facebookta arkadaşız bu arada çok tatlı bir insan

    rukiyerukiye10 ay əvvəl
  • Bu nasil bir kadin ,bayildimmm😍 Ailecek seviyoruz 🤗 zayiflamanin da darisi basimiza

    Hazal GürgenHazal Gürgen10 ay əvvəl
  • çok doğal esprileriniz böle ilişkilere bayılıyorum

    Seda SevindiSeda Sevindi10 ay əvvəl
  • Squat yaparken yerlere yattım ya 🙌🏻🤣nasıl dogalsınız

    KİTAP KOÇUKİTAP KOÇU10 ay əvvəl
  • Bir şişman olarak seni anlıyorum patatese benzemek kolay değil

    Ebrar DüzovaEbrar Düzova10 ay əvvəl
  • Annemde ender saraca gitti 2 defa. 2. Gidisinde birtakim zayiflama ilaclari vede caylari verdi. Annemin metobolizmA dengesini bozdu. Annemin uzerinde resmen deney yaptilar. Hapla zatiflatilirmi insan??? Annem zayifladi. Ilaclari biraktiktan bir ay sonra verdigi kilonun fazlasini aldi. Yani ilac satmak icin, insan sagligiyla oynamak hic bir vicdana sigmaz. Sizin Annenize yapilsa be duaunurdunuz?

    Chris WebberChris Webber10 ay əvvəl
  • Gerçekten o psikoloji insanın özgüvenini alıyor falan çok kötü hani ilkokul zamanı özellikle kaloriymiş yağmış ne olduğundan bi'habersin zaten akran zorbalığı artı ailevi problemlerin varsa ne okula gitmek istersin ne eve hani bunları atlatmak psikolojik olarak daha güçlü, bilinçli olmak zor tabii ama hayat işte şu an hâlâ fazla kilom var ve sağlıklı olan yani yavaş kilo verme olayını yapmaya çalışıyorum yavaş olmak beni geriyor gerçekten of ya slzjsonzlsnzlsnx bir de en kötü olanı mesela 20-30 kilo ya da işte çok kilo vermişsindir ama hâlâ şişkosundur yani... Neden be hayat 😂😂

    Zeliha zZeliha z10 ay əvvəl
  • Teyze o guzel ses senden mi cikiyor masallah..20 yasindaki kiz gibi.

    Sima 19Sima 1910 ay əvvəl
  • Biz seni kilolu sevdik eser abi...

    Sima 19Sima 1910 ay əvvəl
  • Ilk fotoğrafını ve son fotoğrafını koy lütfen değişimi görelim 👊🤩

    Sevim ErdoganSevim Erdogan10 ay əvvəl
  • yanaklar yok olmus abiii

    mmmmmm10 ay əvvəl
  • “Emelin Renkli Dünyası” youtube kanalımda köy hayatımı ve yemeklerimi paylaşıyorum.Hepinizi kanalıma bekliyorum :)

    Emelin Renkli DünyasıEmelin Renkli Dünyası10 ay əvvəl
  • Eser abi bende seninle başlıyorum hadi bakalım. Bende her hafta attığın videonun yorumunda kaç kilo verdiğimi yazacağım haftaya görüşürüzz. Yeni akım size eser abi ile birlikte kaç kilo veriyoruz yorumlarda yazıp buluşalım #eserlekaçkilo

    Gülşah BaharGülşah Bahar10 ay əvvəl
  • Abi daha hızlı zayıfla. Haftada 10 kilo

    Ayse YanıkAyse Yanık10 ay əvvəl
  • Teyzemize sevgiler, saygılar 🤗

    turfe_8 0turfe_8 010 ay əvvəl
  • Helal abicim, tebrikler 💛🌸

    turfe_8 0turfe_8 010 ay əvvəl
  • Ne kadar naif bir hanım maşaallah bayıldım Rabbim uzun ömürler versin🌷🌷🌷

    Hacer YıldırımHacer Yıldırım10 ay əvvəl
  • Bir şeyleri yapabiliyorum dediğinde istemsizce tebessüm ediyorum. Dewamke 🎈

    Sibel AltunSibel Altun10 ay əvvəl
  • Ayy açım demen aşırı güldüm

    Seda gündüzoğluSeda gündüzoğlu10 ay əvvəl
  • Eserin annesi gerçekten tatlı bir hanım insanların karşı komşusu olmasını isteyecegi bir teyze

    volkan vefa gülşenvolkan vefa gülşen10 ay əvvəl
  • Sen çok iyi bir insansın

    ERŞAN KUNERİERŞAN KUNERİ10 ay əvvəl
  • Ben de 4 yaşımdayken kaybetmişim babamı. Ve aynı şekilde annemde bana der sen benim yanıma kalansın diye. Şuan 26 yaşındayım. 9 aylık bir kızım var. Sen anlatırken gülerken ben hüzünlendim sizin ve kendi adıma. Ama yapacak birşey yok. Hayat devam ediyor. :( =)

    Zhr ZhrZhr Zhr10 ay əvvəl
  • Bu kadar yüklenme kendine örneğin bana kilo almışsın diyene de sanane diyorum vermişsin diyene de sanane diyorum yahuuu 😏yetti insanları kilosu ile yargılamayın artık seni geçtim psikolojik sıkıntıları olan insanlar oluyor sonra intihar edeni biliyorum resmen zorbalık bu...

    HilalHilal10 ay əvvəl
  • Eser abi ben de seninle birlikte motive oldum inşallah ben de başlamayı düşünüyorum. Lütfen daha ayrıntı verir misin videolarda. Ne yiyorsun? Neyi ne zaman yiyorsun? Saat aralıkları ara öğün VS daha çok ayrıntı olsun lütfen. Sanada kolaylıklar dilerim.

    Zhr ZhrZhr Zhr10 ay əvvəl
  • Koşuyorum 😅

    kitap&benkitap&ben10 ay əvvəl
  • Eser abi Tuğkan abiyle csgo rövanşı olsun

    RaimeRivaSRaimeRivaS10 ay əvvəl
  • Kaçamak günü olabilir :)

    Songül KeçeciSongül Keçeci10 ay əvvəl
  • Reis keşke kendine sorsaydın cevabını öğrenirdin

    Kara beyKara bey10 ay əvvəl
  • Ne tatliş bi anne ❤️🥰

    Tb ClkTb Clk10 ay əvvəl
  • umarız çok güzel hareketler bunlar nostalji diye bişey gelir

    SPOODERMANSPOODERMAN10 ay əvvəl
  • Açımmm😂😂😂😂

    Ezgi AltayEzgi Altay10 ay əvvəl
  • şu kilon ile prim yapmaya çalışma artık yeter.. bi Ata Demirer değilsin.

    MrVetMrVet10 ay əvvəl
  • Koşuyorummm diyetin en gururlu kelimelerinden helal olsun Eser Yenenler✌👍

    şeyda aşeyda a10 ay əvvəl
AZlabel